Has Parti’de Şavaklı Bir İlçe Başkanı

Has Parti Çekmeköy ilçe başkanlığına Sarıbalta köyünden, Şavaklı Erdem Koçoğlu getirildi.Daha önce Saadet Partisi teşkilatları içinde de yer alan Erdem Koçoğlu, Numan Kurtulmuş’un Saadet Partisinden ayrılırken yanında yer alıp kurulan yeni partide de yerini almıştır.

Uzun süredir İstanbul’da serbest ticaret üzerine işler yapan Erdem Koçoğlu, yol arkadaşı olarak ilçe teşkilatına başka Çemişgezekli hemşerilerini de aldı.

Henüz Şavaklı bir milletvekili görememiş olamanın verdiği buruklukla, bu yolda ümitlenmemizi sağlamış oldular. Yolları açık olsun.

Yeni görevinin hayırlı olmasını diliyoruz.

Bu yazı Haberler (Xeber) içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Has Parti’de Şavaklı Bir İlçe Başkanı

  1. Halil Yıldırım dedi ki:

    şavak obası sayın yöneticisi şavaklı ların nerden geldikleri ile ilgili yapmış olduğunuz çalışma için sizi kutluyorum ancak kulaktan dolma bilgiler yerine bilim sel çalışmaları araştırmanızı tavsiye edeceğim
    mesela türk dil tarih kurumu şavaklılarla ilgili belge yayınlamıştı onu bir inceleseniz daha gerçek çi vede objek tif bilgilere ulaşa cağınızdan eminim ayrıca haspartide ilçe başkanlığı yapan arkadaşı kutluyorum şavaklı hemşehrilerimize tabiki en iyisi yakışır dediğim gibi biraz araştırma yaparsanız daha gerçek bilgilere ulaşırsınız mesela erzincanın merkeze bağlı Akyazı beldesivar oranın belediye başkanı şavaklı 20 YILDIR ORDA BELEDİYE BAŞKANIyine iliç ilçemizintüm partilerin ilçe başkanları şavaklıdır elazığ ve erzincanda çeşitli siyasi partilerde yönetici belediye meclis üye si ve il genel meclis üyeleri çok şavaklı kardeşlerimiz var ben kendim erzincanda DYP daha sonraDP OLAN PARTİDE İLBAŞKANLIĞI YAPTIM ANLADIĞIM KADARIYLA SİZ SADECE arkadaşlarla ilgilenmişsiniz şavak çççççççççççoooooook büyük bir camiadır erzincandaki şavaklılardan hiç bahsetmemişsiniz iliç ilçesinin tamamına yakını şavaklı erzincan markez akyazı beldesi hakeza b.çakırman köyü tamamına yakını yine günebakan köyü geyikli köyü köşünkar köyü bunlar erzincanın merkez köyleri tamamı şavaklı yine erzincan çayırlı ve tercanın bir çok köyleri şavaklıların yerleşim yerleridirbilginize sağlık vede esenlikler dilerim HalilYıldırım ERZİNCAN

    • VusLat dedi ki:

      internette gezerken gördümki bazı yanlış bilgiler vermissiniz. öncelikle söylemiş oldugunuz köylerin tamamı değil %50 si (kösünker haric) şavaklıdır. daha sonrasında bahsetmiş olduğunuz PARTİNİN GENÇLİK KOLLARI BAŞKANLIĞINI YAPTIM VEDE NE SİZİ NEDE İSMİNİZİ PARTİMİZDE DUYMADIM.AMA BAZI ABİLERİMİZ VARDI ARADA BİR GELİP ÇAYIMIZI İÇEN BELKİ SİZDE ONLARDANSINIZDIR. ÜYE KAYITLARINDADA BÖYLE BİR İSME RASTLAMADIGIMI BELİRTİRİM. MİLLİYETCİLİK YAPACAKSAK EĞER YALAN YANLIS Bilgilerle Yapmayalım. Teşekkür Ederim.

  2. Memkoyê Îskê dedi ki:

    Teşekkürler Halil Abi ilginiz için teşekkürler. Söylediğiniz bilimsel çalışmaları (ki ben asla böyle tanımlamıyorum) da inceliyoruz. Bence bizim kulaktan dolma bilgilerimiz o çalışmalardan kat be kat daha bilimseldir. Mesela birini ele alalım; Muhtar Kutlu. Profesör olmuş bu değerli hocamız yıllar önce Şavakları incelemeye koyulmuş. Ve çıkmış gelmiş (ve hatta bir yıl Şavaklarla birlikte yaylaya falan çıktığı söyleniyor) Şavakları incelemiş aklınca. Sonuçta yaptığına bakıyoruz, bildiğini okumuş. Adam Şavakların farklı bir dil konuştuğunun bile farkına varamamış. ne diyeyim ben şimdi?…

    Erzincana saygılar…Erzincan mevzusu da ayrı bir konu…. Onun üzerine de sizden yardım bekliyoruz.

    • Halil Yıldırım dedi ki:

      Kiymetli kardeşim Muhtarkultu kendi doçentlik tezini yayınlamiş kitap haline getirmiş ben size Türk dil TarihKurumu eski Başkanı PROF.DR YusufHALAÇOĞLU nu önermiştim ilgilenirsen daha faydalı bilgilere ulaşa cağına inanıyorum tabiki önyargıların dan kurtulmak kaydı ile sevgi ve saygılarımla Halil YILDIRIM ERZİNCAN

      • Memkoyê Îskê dedi ki:

        kusura bakmayın milletvekili olacak kadar düşmüş bir adamın benim nazarımda zerre kadar bilimsel yanı yoktur. ki bu adam kan emici tayfanın partisinden m.v. olmuştur…. öfkemi affedin… dayanamıyorum…

  3. Memkoyê Îskê dedi ki:

    Halil Abi ben Yusuf Halaçoğlu’nun objektif olduğunu düşünmüyorum. Zaten sanırsam Mhp’den milletvekili adayı olacakmış önümüzdeki seçimlerde. Bir siyasi partiye ait hissediyorsa bir kişi onun gerçek bir araştırmacı olması mümkün değildir. Muhtar Kutluya gelince, onun hakkında pek bir şey söyleyemiyeceğim. Seksenlerde ki darbe yönetiminin görevlendirdiği bir araştırmacı olabilir. Yine de Muhtar Kutlu’yu değerlendirebiliriz. Lakin onun yaptığı çalışma etnik araştırma değil tamamıyla bir folklorik çalışmadır.
    Saygılar Halil Abi…

Yorum yap.